tirsdag 7. september 2010

3 dager i Bellagio

Himmelseng, Wow
Et fra lekkert lite sted åpenbarte seg for oss etter en laaaang Røldalvei fra Lecco til Bellagio. Byen er lekker, leiligheten er lekker og folkene og butikkene er lekre. En pinlig affære da jeg skulle kjøpe nye flotte sandaler med mine hovne ankler. Alle skohandlerne hjelper deg med å ta på skoene - de legger seg på kne og trer på.... Hva skal jeg da gjøre? Late som ingenting eller si "uff de bena...?" Jaja jeg kjøpte lilla sandaler. De er fine selv om anklene ikke er det. Kian sier at jeg bare har alternative ankler. Og det var jo fint sagt.

Byen er nydelig ren og pen med god mat og fornøyde folk virker det som. Bella Italia viser seg fra en mucho buena side. Il guiorno har det pøsregnet -  MEN DOMANI HÅPER VI DET SKAL BLI BEDRE. Da kommer vår kjære datter og hennes (og vår) kjære Halvor. Det skal jammen bli kjekt.

6 kommentarer:

  1. Kjekt å følge med dere her på bloggen.
    "Alternative" ankler :) den var fin. Han er fornøyd med deg med eller uten hovne ankler vet du !

    God tur videre !!!!!

    Hilsen Anne-Liss

    SvarSlett
  2. Dette hørtes deilig ut, og flott med noe fragesprakende på seg. Traff Marit på Cappelen forl.møte i går og stilte 'sterkt' på littr.quizz
    h.aasny

    SvarSlett
  3. Bella Signora - det er du jo alltid. Så herlig himmelseng, godt å høre at dere nyter vårt andre hjemland. Og ja - Halvor gleder seg, snakket med ham i går. Dantes reise er jo bare så vidt begynt - han glemte å stikke innom Montefiascone - men fine ligavel. Ciao Anne liv

    SvarSlett
  4. Hei! Så fint at dere har det så bra! Jeg unner dere turen og ønsker dere god tur videre!

    SvarSlett
  5. Ah - Comosjøen er jo kjempefin - med eller uten ankler

    SvarSlett
  6. Så kjekt at du skriv blogg Aud Jorunn. Håper sola har kome framatt.
    Nyt livet!

    SvarSlett